У перекладі з англійської слово Імідж (Image) означає зображення або образ, а також точну подобу або дзеркальне відображення. Людина, що намагається створити певний імідж, прагне до досягнення точного подібності зовнішності і бажаної поведінки, а так само стилю життя.
Імідж складається з багатьох складових образу і створити його завдання під силу практично кожній людині.
У першу чергу, щоб створити новий імідж, потрібно визначити, яким він буде, як зовні, так і всередині. Для цього потрібно взяти аркуш паперу і прописати всі характеристики і якості, а також зовнішній вигляд того чоловіка, чий імідж ви хочете створити.
Після того, як ви створите потрібний образ на папері, потрібно оцінити, наскільки далекий цей образ від вашого теперішнього стану, - адже поміняти імідж кардинально завдання не з легких. Краще робити це в декілька етапів, поступово наближаючись до ідеалу. Перш ніж приступити до усвідомлених змін, потрібно об'єктивно оцінити свої можливості.
Простіше за все почати з зміни головних рис, тих, які будуть складати суть вашого нового образу. Почніть зі зміни одягу. Пам'ятайте про те, що зовнішність не тільки є закінченим чином, а й допомагає створювати його, допомагаючи тим самим звикнути тримати і вести себе в рамках свого нового іміджу. Наприклад, якщо ви одягнули вузьку класичну спідницю і туфлі на шпильці, то ви вже не будете бігти за їду з зупинки автобусом, як ви робили раніше, носячи джинси і кросівки.
Але пам'ятайте, що новий імідж це не просто зміна звичної одягу. Створюючи новий імідж, ми повинні відкоригувати наші пози, жести і манеру говорити. До нового іміджу підбираються аксесуари від нової запальнички аж до нового автомобіля. Ми повинні враховувати особливості тих людей, на кого наш новий імідж розрахований: їх стать і вік, інтереси, соціальний статус і їхні потреби. Нашою цільовою аудиторією можуть бути пенсіонери або молодь, робочі або VIP-персони. Необхідно пам'ятати і про закони жанру, в якому належить працювати нашого нового образу: студентська аудиторія, ділове життя або артистична тусовка і т. д. Кожна з цих сфер має свої внутрішні особливості та вимоги. Новий образ складається з багатьох чинників. Щоб створити новий імідж на високому професійному рівні, над ним працюють фахівці PR, психологи, іміджмейкери, соціологи, продюсери, візажисти, стилісти.
Якщо ви вирішили створювати новий образ самостійно, то крім одягу ви можете використовувати різні пам'ятки - Напоміналка як вдома в різних місцях, так і на вашому робочому столі або моніторі. Було б добре, якби ви змогли куди-небудь прибрати вашу старий одяг і не згадувати про неї це допоможе вам краще і швидше вжитися в новий образ.
Не забувайте, що вирішивши створити новий імідж, вам потрібно постійно контролювати себе і міняти свої звички і поведінку. Якщо ви створюєте образ оптимістки, успішної завжди, скрізь і у всьому, вам доведеться припинити плакатися в жилетку. Як би вам не було тяжко на душі і серце, яке б настрій у вас не було на даний момент, тепер на питання Як справи? потрібно відповідати з усмішкою, відзначаючи тільки позитивні моменти.
Ви можете вирішити створити собі кілька образів: кожен для певного місця, часу або людей. Однак не можна кардинально міняти імідж занадто часто. Постійно вживатися в новий образ заняття не з легких, і підходить тільки творчим і вельми артистичним натурам.
Часто буває достатньо лише підкоригувати вашу одяг і поведінку, щоб поправити деякі моменти і це вам підійде.
І пам'ятайте коли жінка змінюється, разом змінюється все її оточення. І якщо ви добре виглядаєте і відчуваєте свою привабливість, то всі питання і проблеми у вас будуть вирішуватися легше і швидше.
|